Pages

Terkenang

Salam buat pembaca. Pegh!Pergh!Dah lama tak update blog. Sedih-sedih. Minta maaf atas kekekangan masa. Eh! Tipu,twitter boleh pula kau update. Blog terabai sejak dah nak final. Maaf sangat. Banyak cerita nak cerita tapi ada yang membataskannya. Oh ya,saya dah menamatkan pengajian diploma rabu lepas. Kihkihkih. Alhamdulillah.

Eh,jap. Kenapa blog ni semacam? Pageview 0? Erkk,biaq pi lah kan. Tak kesah sangat. Ok,sambung.
 
Sepanjang dua tahun menuntut ilmu,ke sana kesini mencari pengalaman. Ada pahit,ada manisnya. Alhamdulillah juga di kelilingi dengan pensyarah-pensyarah yang hensem dan cantik belaka. Terima kasih atas ilmu-ilmunya wahai pensyarahku. Kihkihkih. Jasa anda amat saya hargai dan kenang. Terima kasih,pensyarah! :')
 
Ok,tipulah kalau tak rindu kawan-kawankan? Ok,mula-mula sekali nak story about my roomate. Kolej Kediaman Tun Fatimah,Blok B,Bilik G5B-316. Kihkihkih. Bila dah tamat belajar ni barulah berani nak publish nombor bilik. Kalau tak takut juga. Kot-kot ada yang admire datang bilik letak bunga. Eh! Tetiba. Kihkih. Ok,penggunaan perkataan aku bermula. Aku sebilik dengan Anis Ismail, Yana Mohamad,Finaz hmm lupa nama ayah dia siapa. Tak apalah. Alhamdulillah,semuanya ok. Ala,biasalah. Nama pun duduk sebilik kan. So,nak tak nak kena jugalah hadap perangan masing-masing. Ya dak? Kihkih. Tak apa janji kitaorang bahagia. Haa,nak story. Thanks sangat kat diorang ni sebab sudi kawan dengan aku. Layan perangai tak senonoh aku yang asyik lapar,minta makan tak sudah-sudah. Merengek nak itu ini. Jom tengok movie. Lagi-lagi masa Total Recall keluar,jahat tau. Tergamak aku suruh diorang pergi kelas 30 minit,balik ambil aku tengok wayang. Ya,ya,ya! Aku kejam. Tapi lagi kejam diorang biarkan aku sorang-sorang kat luar bilik selama sejam. Elok je maghrib-maghrib aku duduk kat luar. Dalah,tingkat 3 tu seram,dan cuma bilik aku je ada orang. Seramkan? Tapi,aku tak salahkan diorang pun,tapi nak juga salahkan sebab dah pesan. Hikhik. Aku pun gedik tak bawa kunci. Ala,keluar makan dengan Kak Miya je. Selalunya aku bawa kunci tapi hari tu aku tak bawa. Haha! Ok,tak salahkan mereka pun. Hikhikhik. Oh ya,terima kasih juga sebab bagi nad pinjam rice cooker,heater,buatkan nad air,masakkan Nad telur semua. Pengalaman masak spaghetti,cucur udang dan macam-macam lagi aku takkan lupakan. Thanks habiskan semua apa yang aku masak. Kihkih. Terasa janggal bila ber"KAU AKU". Sebab dalam bilik,kat kelas tak pernah ber "KAU AKU". Prefer say name. Minta maaf juga andai terkasar bahasa,terlanjur kata,terlebih perbuatan. Ampun maaf beribu ampun. ;) Nad sayang korang ok. Muaah! Kihkih.

Ok,Cerita pula pasal kelas. Aku ni jenis yang diam. Diam ke? Ok,tapi rasanya kalau dah dapat bahan, terasa kejam sangat diri ni. Ya,tolong percaya yang aku ni pemalu di kelas. Dalam erti kata lain,suka buat hal sendiri. Sombong,kan? Haha! Bukan sombonglah,pemalu. Iya,budak laki dalam kelas tu 2 orang je yang aku banyak cakap Yan,dan Hasif. Yang lain tu ada juga layan. Tapi masih malu-malu. Kihkih. Poyo pula rasa. Thanks for those yang sekelas dengan aku. Terima ksih atas layanan yang baik. Terima kasih atas ilmu dan doa-doa yang dipohon. Terima kasih hadap muka aku selama dua tahun ni. Thanks group study,Yan,Hasif,Fidah,Nadia,Jyha,Maz,Yana,Tim dan semualah. Terima kasih atas tunjuk ajar dan bimbingan. Chewahh,sayu tak? Kihkih. Rindu tahu nak stay-up kat bilik 24jam tu. Rindu nak pergi makan sama-sama. Rindu nak menggila sama-sama lepas stress belajar. Kihkih. Rindu nak ebrgosip itu ini. Wahhh,banyak sangat gosipnya ni. Terima kasih kawan-kawan. Sayang semua. ;)



 
ILY

 

No comments:

Post a Comment