Pages

Pulang dengan selamat,adikku.

Sebenarnya tak ada apa yang nak di update. Sengaja. Iyalah,bosan duduk kat rumah sorang-sorang. Macam anak tunggal. Petang nak ke malam-malam baru akak balik kerja. Petang nak main dengan siapa? Duduk dalam bilik diam-diam baca. Baca Infynity, Iman, baca novel, dan baca buku resepi. Catit itu ini. Issshh,bosannya. Takkan nak ajak mak ayah bergurau pulakkan,elak-elak kena lempang je. ^^ Hmmm, saja tayang gambar adik sendiri. Terasa rindu. Brrr,aku pasti sangat lepas dia baca buat statut "Apahal akak aku rindu aku". Tak kat FB,Tweeter confirm! Bhaha. Hey boy,balik nanti hati-hati ya. Kalau abang pilot tu hensem,tolonglah sampaikan salam akak kau yang comel ni. Brr,perasan -___-'. Oh ya, kau aga-agak kenapa aku pampang gambar kau yang sebesar ni? Sebab aku nak kau belanja aku balik ni. Kihkihkih. Ea ea ea. Pizza sila tuntut kat kakak-kakak kau yang dah kerja. Bhaha! Keji much perangai aku. ^^

Ok,selamat malam ^^
Lot's of love,
Cik Dhia Afiqah

No comments:

Post a Comment