Pages

Tudung Dhia #New stock

Assalammualaikum. Apa khabar? Hari ini Dhia tak cukup tangan tak cukup masa. Sebabnya stock baru sampai. Jyeaaah! Marilah berjimba-jimba dengan stock yang menimbun ni. Alhamdulillah rezeki. InshaAllah,esok akan bermulalah posting yang pertama. Ewahhhh~ Thanks pada yang membeli. Tak kurang juga mak,kakak's yang beli. Kihkih. Rezeki~  So,let's check it out new stock at Tudung Dhia. Zassssssss~
 
 
TUDUNG 2 LAYER PLAIN
RM26/PCS TIDAK TERMASUK POS
 
Ok,jom Dhia comment tentang tudung ni. Jujurnya,kain dia best! Gosok tak payah guna air u'olls. Tak tipu,sebab Dhia yang kena gosok sendiri tudung ni. Uhuk! So,Dhia perempuan,Dhia tahu apa yang semua inginkan. Mihmih. Tudung ni labuh,menutup dada. belakang pun lepas paras bahu. Material kain,memang lembut,mudah dibentuk. Dhia dah try dah,nak beli tapi tak apa,customer first.
So,berminat? Email/ SMS Dhia okeyy? Caranya nanti Dhia publish kat bawah. Stay tune!
 
 
Ok,jom terjah stock kedua. Ini diaaaaaaaa *drum roll please. Ewahhhh~
 
TUDUNG BAWAL BLOCKING
RM15/PCS TIDAK TERMASUK POS
 
Komen Dhia untuk tudung ni tak banyak,senang bentuk,mudah gosok dan yang paling penting,warna dia memang menarik. Tak rugi pun beli. Satu tudung boleh dapat lima colour, kau ada? Mihmihmih. By the way,disebabkan stock banyak,Dhia dah ambik satu dah. Kihkih. Beli bukan ambik je -___-
So,apa lagi? Mohlah mengintai. Dah suka apa lagi,grablah kan? Kihkih
 

 
 
TUDUNG BAWAL 2-LAYER PELANGI
RM28/PCS TIDAK TERMASUK POS
 
Ini tudung ya,sangat limited. Satu warna satu helai sahaja. Ok,siapa cepat dia dapat. Yang ni lagi Dhia suka sebab kain memang lembut,senang gosok. Ok,sekali lagi,Dhia yang gosok sendiri tudung ni tadi. Lepas tu warna memang pandai mathching. Suka suka suka!
 
 
So,kalau ada yang terkenan di hati,terpikat jiwa dan raga boleh lah email kat Dhia, iera_miny@yahoo.com atau SMS di talian 012-7949873,hanya urusan jual beli sahaja yang dilayan. Harap maklum ya. ;) So,stay tune dengan Tudung Dhia,sebab lepas ni ada lagi stok yang sampai. Kihkihkih.
 
Lot's of love,
Dhia.

No comments:

Post a Comment