Pages

Tension


Apa yang terlihat tak semestinya adalah yang sebenar-sebenarnya. Apa yang terlintas tak sama apa yang difikiran. Apa yang tersurat dan tersirat semuanya lumrah kehidupan. Selagi hidup ini menjadi teka-teki,antara hidup dan mati hanya DIA yang tahu. 

Hidup yang semakin rumit. Makin hari makin banyak dugaan. Banyak juga cubaannya. Sampai satu masa terlintas difikiran, kenapa mesti harus merungut dengan kehidupan yang satu ini? Arghh! Aku jadi manusia yang tak bersyukur. Zalimnya aku. 

Oklah,tak tahu mengarut apa. Tekanan. ~.~"


Mak selalu bilang "Jangan ambil gambar kaki,kurang ajar namanya". Tapi itulah satu perkara wajib kalau aku yang pegang kamera. Entah,habit mungkin. Jangan tiru. Ini dikatakan habit tidak baik. Tapi sedar tak sedar semakin kaki ini melangkah,ianya semakin jauh dari kenangan yang menyakitkan. Terima kasih! Tak tahu kenapa pagi-pagi ini emosi,macam nak lempang. Kan? Tolong kejutkan aku.

Arghhhh,kosong! Tell me,tell me,tell me something I dont know. OK! ini bajet Selena Gomez,tadi Najwa Latif. Ok! Kau mengarut apa ni? Syaitooooonn niirrrajim mana hasut kau? PANG! Ok,otak pun dah tak centre. Nak bersiap ke majlis perkahwinan sepupu di Pasir Gudang. Once again,brrrr!

Lot's of love,
Dhia Afiqah.

No comments:

Post a Comment