Pages

Masa.

Cuma satu,bagi masa. Bagi ruang waktu. Tolonglah.

aku bukannya mahu terkejar tanpa menoleh masa silam seseorang. Kan lagi manis, kalau saya boleh bersabar. Alahai,apalah salahnya kalau terus bersabar. Dah tentu-tentu DIA yang Maha Mengetahui segala kejadian. Sekarang,kita tak nampak. Kalau masa senang,boleh kita berkongsi rasa. Apa salahnya kalau masa berduka sedih kita berkongsi juga. Tak,saya tak mudah lupa. Tak akan mudah lupa. Sebenarnya, sayang ni wujud secara tiba-tiba. Tanpa penanda, tapi saya perempuan. Saya hold segalanya. Bagi ruang,ruang waktu. Kalau jodoh kita ada,kita bertemu.

Senangnya,jika jarak ini masih dijaga. Berdoa agar jarak ini semakin lama semakin dekat. Andai kata semakin lama semakin jauh, aku redha. Tentu ada hikmahnya. Tapi,jauhkannya secara perlahan-lahan agar hati juga turut menerima dengan tenang.

Jaga diri. 


No comments:

Post a Comment