Pages

Biar aku hurai,agar jelas segalanya.

Bismillah. Salam semua readers. Erghhh! Boleh tahan penatnya hari ini. Sepupu nikah. Tahniah sekali lagi buat anda dan pasangan. Masa majlis nikah, bukan main lagi aku,duduk belakang pengantin perempuan. Over! Mak pengantin pun tak duduk sedekat itu. Erghh!

Teringat petikan kata-kata Imam tadi "Isteri itu pembawa rezeki. Bagi yang sudah berkahwin,Alhamdulillah. Ada rezekinya. Bagi yang belum kahwin,cepat-cepat". Lebih kurang macam gitu lah. 

Oh ya,aku nak jelaskan tentang sesuatu. Mari ini,biar aku hurau satu persatu biar jelas segala-galanya. Hello! Kan kau dah tanam dalam hati,bila buat blog baru,no more love story yang menyampah. Erkkk, last. Ya! Last. 

Kau tatap aku dalam-dalam. 
Sejujurnya, saya tak pernah terfikir bahkan langsung tak terfikir untuk lebih dari apa yang ada sekarang. Kalau ada yang bertanya,aku akan menafikan sekeras-kerasnya. Jawapan aku "Aku tak terfikir akan together dengan dia. Betul,tak terfikir. Kalau ada,tu namanya jodoh". Aku sendiri tak pernah tanam dalam diri aku untuk memiliki bahkan untuk membuat harapan palsu untuk diri sendiri. TAK! once again, TAK! Aku mohon kau jangan salah sangka. 

Antara kita,masih ada jarak yang harus dijaga. Aku tahu semua itu. Kerna aku sendiri tak bersedia apa yang akan jadi pada masa hadapan. Sesungguhnya,DIA tak pernah memungkiri janji. 

Lot's of love,
Dhia Afiqah 

No comments:

Post a Comment